Már inkább a töltőhálózat, és nem hatótáv miatt tartanak sokan a villanyautóktól, és van még egy érdekes szempont
A mostani megtorpanás csak átmeneti az elektromos autózásban egy friss piaci elemzés szerint.
A mostani megtorpanás csak átmeneti az elektromos autózásban egy friss piaci elemzés szerint.
Elég színes a választék, tizenöt olyan gyártó van, akik már legalább száz autóval szerepelnek a listán.
A pályázat célja, hogy eltűnjenek az elektromos autós “fehér foltok”.
Itthon az új villanyautók több mint 80 százalékát cégek veszik.
Közel százötvenféle típus szaladgál az utakon, de alig húsz van, amelyből igazán sok van.
Csökkentenék a Teslákra kivetett európai büntetővámot.
Nem csak a villanyautókét a hagyományos modellekét is.
Ez húszezer kilométeres éves futásteljesítmény mellett 50 évnyi használhatóságot jelentene.
A tervek szerint a program augusztusban indul.
Kétségkívül ellentmondásos jelenet, amiből sok mindent ki lehet hozni.
Amerikában és Németországban sem fér már el a gyárak környékén a sok autó.
Rekordokat döntögetnek az elektromosautó-eladások idén. Több mint 6700-at helyeztek forgalomba az első négy hónapban, ennek nagy része az állami támogatásnak köszönhető.